Психолого-педагогічний дайджест

Осінь  для педагогічного колективу ДНЗ «ПТУ № 14» видалась сповненою цікавими подорожами. Так, 19 жовтня колектив працівників училища вирушив в подорож річкою Дніпро. Порівнявши колектив з кораблем, педагоги визначили свої потенційні можливості та зробили само атестацію на психолого – педагогічному семінарі, який пройшов у формі ділової гри-подорожі. Доповідачі семінару підготували дуже цікаві та змістовні виступи. Дорош Ю.С. нагадала колегам, що ж таке колектив, який механізм закладений в цьому понятті. Шелковська О.М.  розкрила особливості особистості і педагогічної діяльності сучасного вчителя та нагадала присутнім правила вживання українських слів. Практичний психолог училища Ражева І.Ю., як організатор семінару, підготувала цікаві презентації та відео притчу, ознайомила педпрацівників з результатами опитування з метою вивчення психологічного клімату колективу. За результатами проведеного опитування, в нашому колективі панує сприятливий психологічний клімат. Педагогічна праця – це єдність трьох чинників: педагогічної діяльності, педагогічного спілкування та особистості вчителя. Тож до роботи семінару були залучені учні училища, які  допомогли нам дізнатися, чи відповідають нормам ці чинники у наших педагогів. Серед учнів училища з метою оцінки діяльності педагогів було проведено опитування, в якому діти змогли поставити оцінки своїм старшим наставникам, а не навпаки, як всі звикли. Скажемо відверто – оцінки, які ми отримали, дали нам поштовх для роздумів та подальшого самовдосконалення. Дякуємо учням за відверті та об’єктивні оцінки. Методист училища Мединська Н.Л. ознайомила всіх з кількісним та якісним складом педколективу, а також наголосила на необхідності постійно підвищувати професійну компетентність. Протягом вересня-жовтня було організоване спостереження з боку педколектива, психолога, медика за психоемоційним, фізичним станом першокурсників, їхньою поведінкою,  з метою вивчення стану адаптації до нових умов навчання. Узагальнення зібраної інформації, узгодже­ння педагогічних дій і вироблення єдиної стратегії у вирішенні проблеми дезадаптації відбулося на психолого-медико-педагогічному консиліумі. Про результат спостережень доповідав кожен учасник консиліуму, після чого обговорювали колегіально, вивчали рівень адаптованості кожного учня, визначили групу дітей з труднощами в адаптації, обговорили об’єктивні й суб’єктивні чинники наявності дітей з різною формою дезадаптації. У кінці заходу педагоги отримали  рекомендації,як працювати з кожною категорією учнів.

img_20161019_145453img_20161102_135808

%d bloggers like this: