Сучасний вчитель: який він?

З такої теми в училищі був проведений методичний семінар для педагогів, який підготували методист Мединська Н.Л. та психолог Сапожник А.Г.  Захід проходив під гаслом: «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна кожна людина, що відстала від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому, викликає лише співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм часом і мислять суголосно зі своїми сучасниками» (Дістервег).

Педагоги розглянули портрет випускника за Концепцією нової української школи, компетенції, які в ньому слід сформувати, та принципи  педагогіки співробітництва. Присутні переконались,що саме від  особистості вчителя залежить, чи буде освітній процес ефективним.

У майстрів і викладачів була змога подивитись на себе очима учнів. Практичний психолог ознайомила з результатами анкетування  учнів щодо професійних і особистих якостей їх вчителів та вимоги до ідеального вчителя. Також Анна Геннадіївна запропонувала педагогам самим оцінити свій професійний рівень за допомогою гри «Мішень».

Напрошувався висновок, що немає меж самовдосконаленню, тому практична частина заходу була присвячена вивченню цікавих  новітніх методів і прийомів навчання. Педагоги ознайомились з технологіями  перевернутого  навчання, веб-квесту, розробляли макет персонального сайту  вчителя, за заданими темами складали скрайбінг та  фішбоун, використали прийом сторітеллігу для формулювання основної думки семінару.

Такі заходи не лише допомагають педагогам усвідомлювати відповідальність за результати своєї праці, а також озброюють новими ідеями для вдосконалення освітнього процесу.

%d bloggers like this: