Гуманна педагогіка як засіб морального оздоровлення суспільства

30 травня в училищі пройшла науково-практична конференція з проблем гуманізації і демократизації навчально-виховного процесу. Девізом заходу стали слова під педагога-гуманіста Ш. Амонашвілі про місію вчителя: “Діти не народжуються з порожніми руками, вони приходять із зарядом створення матеріальних і духовних цінностей. Вони для того і народжуються, щоб створювати і творити. Тільки треба допомогти їм розкритись. І треба, щоб суспільство чи суспільні явища не зіпсували їхні долі».

Але як досягнути успіху у реалізації освітніх цілей, як методично грамотно побудувати процес виховання, які підходи шукати до дитячої душі, щоб вона свідомо захотіла рости у співпраці з наставником-педагогом без тиску, погроз, залякування, як уберегти дітей від формування подвійної моралі? Ці питання стали основою обговорення на конференції.

Майстри Вільшун Т. А. та Мороз А. Ю. ознайомили колег з педагогічними поглядами на виховання  В. Сухомлинського і Г. Сковороди. Психолог Сапожник А. Г. дала психолого-педагогічну характеристику вчителя, здатного до гуманізації навчання. Класний керівник Резніков Г. В. проаналізував стилі педагогічного керівництва в площині гуманістичної спрямованості освітнього процесу. Вихователь гуртожитку Резнікова Л. В. нагадала правила і заповіді ефективного педагогічного спілкування, а майстер в/н Денисенко З. Ф. розповіла про негативні моделі спілкування педагога, які створюють бар’єри для комунікації.

%d bloggers like this: