Урок з використанням кейс-методу

       Естафету відкритих уроків в рамках атестації  прийняла Кармановська Т.М., викладач санітарії і гігієни. Під її керівництвом учні вивчали різновиди, причини виникнення, прояви і профілактику харчових  отруєнь, спричинених кишковою паличкою, сальмонелою, ботулотоксином та стафілококовою інфекцією. Учні працювали в групах з кейсами, які складались з теоретичного та ілюстративного матеріалу . Кожна група повинна була розповісти про запропопоновану  харчову токсикоінфекцію  в цікавих формах –  фішбоуна, асоціативного ланцюжка, кубика Блума і кластера. Результати творчої групової роботи представляли    спікери.

       На закріплення вивченого матеріалу учні складали

пам’ятку  кухаря «Як не отруїти  відвідувачів закладів громадського харчування », в яких окреслили  санітарно-гігієнічні та технологічні вимоги до роботи кухаря. Доцільним було використання хмари слів із зашифрованим епіграфом до уроку та мотиваційне  відео про випадки масового отруєння людей в закладах  в закладах харчування.

  Дякуємо Тетяні Миколаївні за цікавий урок та доброзичливим колегам за слушні зауваження!

%d bloggers like this: