В ПТУ -14 збирають врожай методичних знахідок

Щорічно у лютому в училищі проводиться методична декада, родзинкою якої є показові уроки педагогів, які підлягають атестації. Така колективна форма методичної роботи є платформою  поширення кращого досвіду  організації навчальної діяльності здобувачів освіти.

        Першою зустрічала гостей Гридасова О.Л. на уроці української літератури. Глибокий аналіз  ідейно-художнього змісту новели  Г. Тютюнника «Три зозулі з поклоном» викладачка організувала за допомогою прийомів критичного мислення та інтерактивних технологій. Учні групи ККД-18  вчились розуміти почуття героїв, давати оцінку вчинкам, знаходити шляхи розв’язання проблемної ситуації. Охочі  спілкувались  з головним героєм твору через автовідповідач ( вправа «автовідповідач героя).  І  як майбутні  кухарі-кондитери, кожен додав свій інгредієнт у  страву «кохання».

       Урок – узагальнення з устаткування підприємств громадського харчування  викладач Сакова А.В.  провела у формі  прес – конференції.  «Спеціалісти», «ерудити»  і  « преса»  з групи ККД-19 обговорювали тему «Устаткування для смаження їжі». Об’єктом уваги  учнів було  порівняння технічних характеристик устаткування традиційного (електричні плити, жаровня обертова ЖОЕ – 720) та сучасного ( індукційні плити та млин ниці). Цікавий прийом був використаний викладачем на актуалізацію знань – «Розумній голові досить два – три слова».

       Естафету прийняла Ковальова Н.М., яка запросила колег на урок виробничого навчання з професії «Кондитер». Учні за допомогою майстра  вчились  готувати,оформлювати та оздоблювати   виріб «Рулет  бісквітний  з  візерунком. Як свідчить кінцевий результат, майбутні кондитери не бояться експериментувати.

     

 Мединська Н.Л. і Перерва В.М. провели  бінарний урок зарубіжної літератури і англійської мови з теми «Гамлет – вічний образ світової літератури». Майбутні електромонтери  групи ЕА-20 характеризували героїв трагедії двома мовами, аналізували вчинки Гамлета та проводили паралелі з сьогоденням. Упродовж уроку викладачі спонукали учнів до  роздумів над вічними проблемами вибору між добром і злом,діяльністю і байдужістю. За допомогою прийому «гронування »  підлітки шукали відповідь  на запитання, що для них значить «бути» і «не бути».

      

                                   Далі буде…

%d bloggers like this: