Учнівські канікули – це для педагогів можливість відновити сили та поповнити свої методичні скарбнички сучасними методами і прийоми навчання. Цій меті сприяв семінар-тренінг «Формування мотивації навчальної діяльності учнів», який 9 січня провела методист Мединська Н.Л.
Теоретична частина заходу розпочалась із застережливих слів В.А. Сухомлинського: «Страшна це небезпека – неробство за партою; неробство шість годин щоденно, неробство місяці і роки. Це розбещує». Педагоги поглибили свої психолого-педагогічні знання про механізми формування мотивації навчальної діяльності учнів, визначили проблеми з питання та шляхи їх розв’язання, обговорили засоби формування в учнів мотивів і пізнавальних інтересів та методи стимулювання інтересу до учіння.
Практична частина семінару проходила під гаслом: «Перш ніж залучити дитину до якої-небудь діяльності, зацікав її» ( Л.С. Виготський). Викладачі і майстри об’єднались у творчі групи і, використовуючи ресурси методичного кабінету та Інтернету, презентували різноманітні завдання для зацікавлення учнів на кожному етапі уроку.
Одна з груп склала сенкан , який присвячений ключовому слову семінару:
Мотивація
Внутрішня,зовнішня
Стимулює, удосконалює, виховує
Підвищує інтерес до навчання
Саморозвиток.
Квінтесенцію заходу стали заключні слова методиста: «Якщо учень не матиме бажання вчитися, успішним його не зробить навіть найдосвідченіший вчитель. Але якщо вчитель не докладе жодних зусиль, щоб пробудити в учня бажання вчитися, він ніколи не матиме успішного учня».