Щорічно у лютому в училищі проводиться методична декада, родзинкою якої є показові уроки педагогів, які підлягають атестації. Така колективна форма методичної роботи є платформою поширення кращого досвіду організації навчальної діяльності здобувачів освіти.
Першою зустрічала гостей Гридасова О.Л. на уроці української літератури. Глибокий аналіз ідейно-художнього змісту новели Г. Тютюнника «Три зозулі з поклоном» викладачка організувала за допомогою прийомів критичного мислення та інтерактивних технологій. Учні групи ККД-18 вчились розуміти почуття героїв, давати оцінку вчинкам, знаходити шляхи розв’язання проблемної ситуації. Охочі спілкувались з головним героєм твору через автовідповідач ( вправа «автовідповідач героя). І як майбутні кухарі-кондитери, кожен додав свій інгредієнт у страву «кохання».
Урок – узагальнення з устаткування підприємств громадського харчування викладач Сакова А.В. провела у формі прес – конференції. «Спеціалісти», «ерудити» і « преса» з групи ККД-19 обговорювали тему «Устаткування для смаження їжі». Об’єктом уваги учнів було порівняння технічних характеристик устаткування традиційного (електричні плити, жаровня обертова ЖОЕ – 720) та сучасного ( індукційні плити та млин ниці). Цікавий прийом був використаний викладачем на актуалізацію знань – «Розумній голові досить два – три слова».
Естафету прийняла Ковальова Н.М., яка запросила колег на урок виробничого навчання з професії «Кондитер». Учні за допомогою майстра вчились готувати,оформлювати та оздоблювати виріб «Рулет бісквітний з візерунком. Як свідчить кінцевий результат, майбутні кондитери не бояться експериментувати.
Мединська Н.Л. і Перерва В.М. провели бінарний урок зарубіжної літератури і англійської мови з теми «Гамлет – вічний образ світової літератури». Майбутні електромонтери групи ЕА-20 характеризували героїв трагедії двома мовами, аналізували вчинки Гамлета та проводили паралелі з сьогоденням. Упродовж уроку викладачі спонукали учнів до роздумів над вічними проблемами вибору між добром і злом,діяльністю і байдужістю. За допомогою прийому «гронування » підлітки шукали відповідь на запитання, що для них значить «бути» і «не бути».
Далі буде…