17 травня в училищі відбувся методичний захід «Самоосвіта як чинник професійного зростання», мета якого – презентувати кращий досвід організації самоосвіти та спонукати педагогів до якісної і результативної самоосвітньої діяльності. Девізом заходу стали слова Сократа «Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе».
Захід розпочала методист Мединська Н.Л.,яка наголосила,що самоосвіта — це усвідомлена потреба в постійному вдосконаленні своєї професійної діяльності, безперервне розширення й поглиблення знань і вмінь, підвищення рівня предметної підготовки. Наталя Леонідівна нагадала присутнім алгоритм організації самоосвітньої діяльності, вказала на показники ефективності самоосвіти. Методист також озвучила основні помилки,яких припускаються педагоги при плануванні самоосвіти. Далі майстри і викладачі презентували напрацювання з індивідуальних методичних проблем.
Шелковська О.М.,викладач української мови, ознайомила колег із видами робіт з підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Це різноманітні вправи,робота зі словниками,диктанти,мовні ігри,самоперевірка і взаємоперевірка, які спрямовані на підвищення орфографічної грамотності учнів.
Жбанкова Н.В.,викладач спецпредметів з професії «Кухар», представила посібник з «Організації виробництва», у якому у стислій формі викладено матеріал із 25 тем програми.
Чеплік О.М., майстер в/н з професії «Кухар», презентувала щоденник з виробничого навчання і посібник «Проблемні питання і тести для контролю знань». Щоденник містить обов’язки учня в майстерні, професійні вимоги,критерії оцінювання навчальних досягнень учнів і сторінку оцінювання, на якій зазначені теми уроку,дата проведення,виконана робота,оцінка за урок і підпис майстра. Усі присутні погодились,що використання такого щоденника дисциплінує учнів, дає інформацію про зміст і якість навчання для батьків.
Куліш А.М.,майстер в/н, представив комплект інструкційних карток для верстатників ІІ розряду, розроблений в програмі «Компас 3d». Вони містять креслення деталей, покрокову кольорову інструкцію послідовності технологічного процесу та технічну карту (яку використовують на підприємстві).
Романченко В.О.,майстер в/н ,поділилась досвідом проведення ділової гри при формування вмінь і навичок майбутніх кухарів.
Горобець М.М,викладач історії та економіки, розповіла про можливості створення і переваги використання 3-Д журналу на прикладі такої розробки з історії. Також Марина Миколаївна представила свій блог, який створила на конкурс «Викладач року».
Василь Сухомлинський уважав, що джерелом і рушійною силою самоосвітньої діяльності вчителя є потреба в знаннях: «Знати більше, ніж я знаю сьогодні». Маємо надію, що приклад колег надихне багатьох на творчий підхід до самоосвіти.