Професійний розвиток педагога на засадах освітнього коучингу

Під такою назвою в училищі 2 березня був проведений семінар-практикум для педагогів,який підготувала і провела методист  Мединська Н.Л.. Вона   ознайомила педагогів з визначенням, філософією і принципами коучингу, показала можливості використання коучингового підходу в освітній діяльності та саморозвитку. Педагоги дізнались, що коучинговий підхід створює умови для формування суб’єкта діяльності, здатного до реалізації своїх потенційних можливостей. Адже коучинг розглядає людину не порожньою посудиною, в якій можна помістити все що завгодно, він пропонує нову модель. Ми більше схожі на жолудь, який містить в собі весь потенціал, щоб стати могутнім дубом. Нам необхідні харчування, заохочення і світло, щоб досягти цього, але здатність вирости в потужне створіння вже закладена в нас.

семінар КОУЧИНГ 012семінар КОУЧИНГ 016
На практичній частині семінару педагоги за допомогою тесту оцінили свою здатність до саморозвитку,  створили емблему коучингу як процесу, склали перелік   рис характеру та компетенцій педагога- коуча, дослідили освітні технології, що  сприятимуть коучинговій діяльності та  зробили висновки про переваги і недоліки коучингу. Наприкінці заходу методист розповіла притчу видатного вчителя Ш.Амонашвілі “Крила, яка спонукала колег до професійного удосконалення . Наталія Леонідівна запевнила присутніх: “Я переконана,що лише від вас залежить, що буде на вашому професійному шляху – нездоланні перешкоди чи ростимуть крила у вас і у ваших учнів. “

%d bloggers like this: