Як формувати мотивацію учнів до навчання

Учнівські канікули – це  для педагогів можливість  відновити  сили та поповнити свої методичні скарбнички  сучасними методами і прийоми навчання. Цій меті сприяв семінар-тренінг «Формування мотивації навчальної діяльності учнів», який 9 січня  провела методист Мединська Н.Л.

Теоретична частина заходу розпочалась із застережливих слів В.А. Сухомлинського: «Страшна це небезпека – неробство за партою; неробство шість годин щоденно, неробство місяці і роки. Це розбещує». Педагоги  поглибили свої психолого-педагогічні   знання про механізми формування мотивації  навчальної діяльності учнів, визначили проблеми  з питання та шляхи їх розв’язання, обговорили  засоби формування в учнів мотивів і пізнавальних інтересів та методи стимулювання інтересу до учіння.

 

Практична частина семінару проходила під гаслом: «Перш ніж залучити дитину до якої-небудь діяльності, зацікав її» ( Л.С. Виготський).    Викладачі і майстри  об’єднались у творчі групи і, використовуючи ресурси методичного кабінету та Інтернету, презентували різноманітні завдання  для  зацікавлення учнів на кожному етапі уроку.

Одна з груп склала сенкан , який присвячений ключовому слову семінару:

Мотивація

Внутрішня,зовнішня

Стимулює, удосконалює, виховує

Підвищує інтерес до навчання

Саморозвиток.

Квінтесенцію заходу стали заключні слова методиста: «Якщо учень не матиме бажання вчитися, успішним його не зробить навіть найдосвідченіший вчитель. Але якщо вчитель не докладе жодних зусиль, щоб пробудити в учня бажання вчитися, він ніколи не матиме успішного учня».

%d bloggers like this: