Ложка дьогтю в бочку меду або хто і чому зчинив бурю у склянці води

Захист дипломів  (ДКА)– фінальний акорд навчання. Це зазвичай хвилююча і урочиста подія, адже для учнів – це іспит на зрілість, а  для викладачів – можливість побачити результати власної праці. Як правило, захист проходить спокійно, адже у учнів було принаймні 3-4 місяці для підготовки робіт, консультацій з викладачем, виправлення помилок та усунення недоліків.

Неприємний сюрприз у цьому році нам піднесли шестеро учнів групи ЕА-14 на чолі зі своїм майстром виробничого навчання, дипломні роботи яких не відповідали навчальним планам і змісту виробничої практики,про що свідчить доповідна записка викладача. При розгляді ситуації виявилось, що учні обрали теми дипломних робіт за рекомендацією свого майстра В.І. Павлівського,  який з незрозумілих причин  ускладнив учням роботу,  адже  від них вимагалось зробити складні розрахунки, яких вони ніколи не робили.  При цьому , зі слів учнів, майстер їм допомагав, надавши методичку Луганського політехнічного коледжу. Виникає логічне запитання: навіщо Віталій Іванович втрутився у підготовку дипломних робіт, безоплатно узявши  на себе зайву чужу роботу? Адже  відповідальність за якість дипломних робіт несе викладач спецпредметів, а не майстер. Допомога учням з підготовкою дипломних робіт – це прямий обов’язок викладача, йому держава оплачує 30 годин консультацій. Більше того, майстер так опікувався обраними учнями, що деякі роботи сам за них приносив викладачеві на перевірку.

Можна було б повірити в альтруїзм  майстра , якби не факти, що свідчать про жагу подружжя Павлівських до легких грошей. Під час  перевірки навчально-виробничої діяльності  училища  правоохоронними органами,  було виявлено, що донька Павлівських була фіктивно працевлаштована в училище, і з вересня 2012 року по грудень 2014 року  Н.В. Павлівська  як інспектор з охорони праці вписувала її в журнали  інструктажів та  отримувала  за неї  зарплату.

Сам Віталій Іванович, отримуючи доплату за електрогосподарство, не спішив закочувати рукава та забезпечувати безперебійну роботу електроустаткування та електроприладів в гуртожитку та навчальному та побутовому корпусах. До того ж, майстер допускав випадки порушення трудової дисципліни.

І якщо  поведінку Павлівських у цьому конфлікті з дипломними роботами ще якось можна пояснити: щоб уникнути відповідальності та  дискредитувати  директора, який вимагає працювати чесно і виконувати свої посадові обов’язки, руками батьків розгорнули наклепницьку кампанію. Можливо, це свого роду помста нинішньому керівництву за нереалізовані владні амбіції майстра: у 2010 році претендував на посаду директора училища, у 2014 –  заступника з навчально-виробничої роботи, а  потім розраховував на посаду старшого майстра. Але  кар’єрного зростання не відбулось.

Поведінка ж батьків «постраждалих» учнів, м’яко кажучи, адміністрацію здивувала – замість того, щоб визнати факт порушення вимог до підготовки  дипломних робіт, вони  почали «шукати справедливості»  в усіх можливих інстанціях.  При цьому звинуватили весь колектив в корупції, збиткуванні над «бідними дітьми»  тощо.  (До речі, факти, викладені у скаргах, під час перевірки міською та  обласною прокуратурами   не підтвердились). Цікаво, що за декілька тижнів до конфлікту мама одного з «ображених»  учнів дякувала колективу за чуйне ставлення до її сина і вихованця. Не зрозуміло, коли вона була щирою, і як колектив міг так швидко зіпсуватись?

Загалом, цього літа наше училище обливали брудом з різних джерел, у тому числі і в місцевих інтернет – виданнях. Зрозуміло, що деякі ЗМІ такого формату заради  підвищення рейтингів не нехтують плітками. Але все ж хочеться нагадати журналістам, що  інформацію, яку ви публікуєте, бажано перевіряти, адже  можна понести  відповідальність за наклеп. І перед тим, як просити від керівника закладу будь-яких пояснень,  не зайвим було б представитися і пред’явити посвідчення.

А між тим  минулий навчальний рік для нас був багатим на радісні події,які могли б бути темами журналістських репортажів. Новопризначений  директор І.В.Сердюк почав активно утілювати стратегію розвитку навчального закладу: на базі майстерень запрацювали виробничі цехи з надання послуг населенню, завдяки чому з’явились кошти на  зміцнення навчально-матеріальної бази. Ми ремонтуємо   кабінети та майстерні, оснащуємо їх сучасною технікою, інструментами, незважаючи на те, що профтехосвіта  нині переживає не найкращі часи. І усі ці зусилля – заради того, щоб наші учні отримували найкращу професійну  підготовку.

Безумовно, наш педагогічний колектив зробив свої висновки з цієї неприємної історії.

По-перше, дії майстра Павлівського  переважною  більшістю педагогів визнані такими, що не відповідають морально-етичному кодексу педагога . Так, у цієї людини золоті руки та світла голова, але бракує людяності та порядності.

По-друге, викладачеві спецдисциплін, яка несвоєчасно повідомила директора про порушення у підготовці дипломних робіт, оголошена догана.

По-третє, учні повинні будуть надавати дипломні роботи на перевірку та рецензування викладачеві не пізніше ніж за 2 тижні до захисту, а на підпис заступнику директора з навчально-виробничої роботи – не пізніше ніж за 10 днів.

По-четверте, присутність батьків на першій загальній консультації з дипломного проектування буде обов’язковою.

По-п’яте, уся інформація про  надходження коштів  на спеціальний рахунок  ( у тому числі і благодійна допомога)  та  витрати буде розміщена на сайті училища у розділі  «Публічна інформація».

І наостанок  хочеться подякувати батькам, які зчинили цю бурю у склянці води. Адже вони на власному прикладі підтвердили, що в ПТУ № 14 дипломами не торгують, а вимагають від дітей реальних знань. І ті учні, які не хитрують, працюють самостійно, ходять на консультації, –  завжди успішно захищаються,  без «нервових зривів»  і  «пошуків справедливості» .

  1. Усіх, хто хоче неупереджено розібратись у цій  історії,  запрошуємо ознайомитись зі сканкопіями  документів, що підтверджують викладені факти.

rzXtqr-Elm8PzAvqN0ifmcJaxeCA5YKCMPD4JM55LFZcp2lcd1OykAE8wns9wm8FVcBy7_nyn1dssБезымянный5Безымянный2

Безымянный4Безымянный3Безымянный

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий