Діяти чи перечекати ?

«Хто спостерігає за вітром, той зерно не посіє» – сказано в одній давній книзі. В ПТУ № 14 теж не чекають сприятливих умов для реалізації планів розвитку. Всупереч нестабільній епідеміологічній ситуації, у закладі змогли організувати безпечну літню виробничу практику учнів на базах відпочинку  Скадовська та Лазурного. Майбутні кухарі і кондитери здобували навички роботи на виробництві, оздоровились та заробили гроші і для себе, і для оновлення навчально-матеріальної бази професії. На зароблені 400 тис. грн. в училищі будується кулінарний центр з повним циклом навчання, виробництва та реалізації готової продукції. Приміщення  будуть оснащені сучасним обладнанням, на якому упроваджуватимуться  новітні технології приготування, оздоблення і подачі страв, проводитимуться майстер-класи для фахівців кулінарної галузі. У березні 2021 року будуть запущені перші цехи.

        Паралельно з кухарями в закладі створюються сучасні умови для навчання верстатників широкого профілю . У грудні плануємо «входини» в новий кабінет спецтехнології. Окрім комп’ютерної техніки, він оснащений верстатом  з числовим програмним забезпеченням. Тепер наші учні  побачать сучасний бік своєї  професії,  навчаться  обробляти метали за заданими програмами. А їх за професією на трьох курсах 65 чол.

       Колектив училища переконаний, що професійні компетенції  дистанційно не сформуєш, тому в закладі запроваджена змішана форма навчання. Групи по черзі виходять на заняття з теорії і практики професійного навчання(звісно, з дотриманням санітарних норм),  а загальноосвітні предмети опановують переважно за допомогою технологій дистанційного навчання.

        І хоча епідемія внесла корективи у наші плани, але не зупинила їх. Наразі наш заклад бере участь у регіональному проєкті «Розвиток кваліфікаційних компетенцій для ринку праці у закладах П(ПТ)О Херсонської області».

     Тож в ПТУ № 14  не чекають з моря погоди, а продовжують  йти до мети –      створення сучасного освітнього простору для здобувачів освіти.

%d bloggers like this: