Сучасний вчитель – хто він?

    Це одне з  питань, що  розглядалось 26 травня на засіданні  методичного об’єднання класних керівників та майстрів.

    Перерва В.М., класний керівник групи ЕА-19  ознайомила  присутніх із вимогами громадськості  до вчителя, представила портрет сучасного педагога, очікуваний батьками.

    Голова МО Дорош Ю.С.  підготувала презентацію про  результати  анкетування учнів І курсів з  теми: «Сучасний вчитель очима учнів». Присутні могли порівняти власні уявлення про основні компетентності педагога з критеріями здобувачів освіти.

     Позаяк рівень компетентності педагога  визначається  у першу чергу мірою сформованості  його  вмінь розв’язувати професійні педагогічні задачі, класним керівникам і майстрам презентували навчальний посібник

В. Каплінського  «100 СКЛАДНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ТА ПОЗА УРОКАМИ:ШУКАЄМО РІШЕННЯ». Це своєрідний задачник  з практичної педагогіки. Він містить реальні педагогічні ситуації з варіантами рішень, пропонуючи їх оцінити, доповнити й віднайти оптимальні.

    Відеоматеріал «Один день із життя вчителя» допоміг з гумором ставитись до деяких проблем, щоб запобігти професійному вигоранню.

    Наостанок  класним керівникам було надано посилання на інтернет-ресурси «50 корисних розробок виховних заходів», щоб вони могли зробити години спілкування з учнями  ще цікавішими та різноманітнішими.

%d bloggers like this: