• Пн. Сер 2nd, 2021

ДНЗ Професійно-технічне училище №14 м.Нова Каховка

Наша адреса: 74900, м. Нова Каховка, пр.Перемоги,7д. тел.7-80-64, (050)640-20-90, (095)073-90-07 www.nkptu.in.ua ; facebook.com/ptu14/

Декада педагогічної майстерності

Відptu14

Гру 22, 2017

Упродовж  листопада – грудня в училищі були проведені відкриті уроки як засіб поширення досвіду використання сучасних методів і прийомів навчання учнів.

28 листопада у групі ЕА-15 на уроці виробничого навчання Олександр Михайлович Зборщик показав, як при вивченні слюсарного курсу можна зацікавити учнів прийомами роботи. Учні, урок за уроком вивчаючи різні операції обробки металу, а саме: рубання, розмічання, виправлення, рихтування, згинання, різання, обпилювання, свердління, нарізування різьби та клепання – виготовили гарні квітки, які можна використати для оздоблення. Безпосередньо на даному уроці учні вчились нарізати плашкою зовнішню різьбу для шпильки, яка триматиме квітку. Вони не лише засвоїли прийоми нарізання різьби, а також вирішували виробничу ситуацію як майбутні автослюсарі та ознайомились із сучасними технологіями нарізування різьби в промислових умовах.

12 грудня естафету прийняла Олена Миколаївна Беринда, майстер групи кондитерів. На вступному інструктажі з теми «Приготування пісочних тістечок «кошики» вона продемонструвала вміння використовувати базові комп’ютерні програми для підготовки наочності для уроків. Використання слайдів, фрагментів відео, електронних схем і таблиць   допомагає учням краще уявляти, якими мають бути готові вироби. Урок застосування комплексних умінь Олена Миколаївна провела у вигляді змагання на краще оформлення тістечок, причому 2 види оздоблення учні повинні були повторити за майстром, а третій кошик – оформити самостійно. Майстер використовує різні прийоми підготовки конкурентоздатних кондитерів. На даному уроці вона запропонувала  учням порівняти свої «кошики» із придбаними в магазині і зробити висновок, чи є їхні кондитерські вироби привабливими для покупців.

13 грудня Тетяна Олексіївна Кованова запросила колег на відкритий урок хімії «Органічні речовини в живій природі», на якому вдало поєднала навчальний предмет з краєзнавчим матеріалом. Узагальнюючи знання про жири, білки і вуглеводи, учні здійснили віртуальну подорож на підприємства, продукція яких в більшій мірі містить ці органічні речовини. Це ДМК «Таврія» Новокаховський міський ринок та завод плавлених сирів. Про масштаби діяльності останнього підприємства розповіла Сакова А.В., викладач спецдисциплін, яка довгий час працювала на ньому технологом. На уроці Тетяна Олексіївна продемонструвала способи організації самостійної  роботи учнів.

18 грудня Ковальова Наталія Михайлівна, фахівець з багатим виробничим досвідом, яка працює у групі КК-17, провела майстер-клас «Оздоблення тортів масляно-білковим кремом». Учні – майбутні кондитери та колеги не лише побачили весь процес оздоблення бісквітного торта, але й повторили за майстром приготування ніжних кремів (муслін і меренга), оздоблення  павутинкою, викладення бортиків та виготовлення квітів.  Кульмінацією «дійства» було фарбування крему та створення композиції на торті. Спостерігаючи за вправними рухами Наталії Михайлівни, здавалось, що екзотичні квіти на її виробі оживають.  Усі присутні переконались, що кондитер – це творець прекрасного.

Ольга Миколаївна Чеплік 19 грудня дала відкритий урок виробничого навчання з теми «Приготування котлетної маси з м’яса на напівфабрикатів з неї». На вступному інструктажі вона використала елементи ділової гри, запропонувавши учням групи К-17 побувати в ролі кухаря на підприємстві та технолога. Учні виконували тестові завдання на знання теоретичного матеріалу,дивились відео про приготування котлетної маси, спостерігали та повторювали за майстром,як в три прийоми приготувати напівфабрикати, розбирали типові помилки та способи їх попередження. Майстер з першого уроку виховує в учнів відповідальність за кінцевий результат, тому на заключному інструктажі вони самі оцінювали якість своїх котлет, зразів і биточків та аналізували допущені помилки. Завдяки чітким критеріям оцінювання учні бачать реальний рівень своїх знань і умінь та усвідомлюють, до чого прагнути.