Це одне з питань, що розглядалось 26 травня на засіданні методичного об’єднання класних керівників та майстрів.
Перерва В.М., класний керівник групи ЕА-19 ознайомила присутніх із вимогами громадськості до вчителя, представила портрет сучасного педагога, очікуваний батьками.
Голова МО Дорош Ю.С. підготувала презентацію про результати анкетування учнів І курсів з теми: «Сучасний вчитель очима учнів». Присутні могли порівняти власні уявлення про основні компетентності педагога з критеріями здобувачів освіти.
Позаяк рівень компетентності педагога визначається у першу чергу мірою сформованості його вмінь розв’язувати професійні педагогічні задачі, класним керівникам і майстрам презентували навчальний посібник
В. Каплінського «100 СКЛАДНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ТА ПОЗА УРОКАМИ:ШУКАЄМО РІШЕННЯ». Це своєрідний задачник з практичної педагогіки. Він містить реальні педагогічні ситуації з варіантами рішень, пропонуючи їх оцінити, доповнити й віднайти оптимальні.
Відеоматеріал «Один день із життя вчителя» допоміг з гумором ставитись до деяких проблем, щоб запобігти професійному вигоранню.
Наостанок класним керівникам було надано посилання на інтернет-ресурси «50 корисних розробок виховних заходів», щоб вони могли зробити години спілкування з учнями ще цікавішими та різноманітнішими.